H Take-Two δεν θέλει να προσθέτει day one τους ΑΑA τίτλους της σε συνδρομητικές υπηρεσίες

Ο διευθύνων σύμβουλος της Take-Two, Strauss Zelnick είπε πως η εταιρεία δεν σκοπεύει να κυκλοφορήσει triple-A games σε συνδρομητικές υπηρεσίες.

H Take-Two δεν θέλει να προσθέτει day one τους ΑΑA τίτλους της σε συνδρομητικές υπηρεσίες

Related articles

H Samsung “τη λέει” στην Apple με τη νέα της διαφήμιση

H Samsung “τη λέει” στην Apple με τη νέα της διαφήμιση

H Samsung “τη λέει” στην Apple με τη νέα της διαφήμιση

H Samsung “τη λέει” στην Apple με τη νέα της διαφήμισηΗ Samsung χρησιμοποίησε στο νέο της σποτ το γεγονός ότι η Apple κατάφερε να αναστατώσει πολλούς ανθρώπους με τη διαφήμιση “Crush” που αποκάλυψε την περασμένη εβδομάδα.

H Samsung “τη λέει” στην Apple με τη νέα της διαφήμισηTechblog